Glosariusz terminologii call center/help desk - Opis i dane produktu
-
Zgłoś
Glosariusz to pierwszy kompletny słownik specjalistycznej terminologii używanej w call centers i help desks. Zawiera 1155 terminów polsko- i anglojęzycznych obejmujących szeroką dziedzinę funkcjonowania call centers i help desks, od haseł związanych z informatyką, telekomunikacją, marketingiem, zarządzaniem ludźmi i przedsięwzięciami, poprzez sprzedaż i reguły zawierania umów, dostarczanie i zamawianie usług, miary efektywności, po hasła dotyczące technologii call center i zasad badań społecznych wykorzystywanych przy ocenie stopnia zadowolenia klientów. Obok haseł stricte związanych z obsługą telefoniczną, jak np. "scenariusz rozmowy” czy "call blending”, znajdziemy tu pozycje związane z zarządzaniem ("czas pracy”), z podsumowaniem przepisów prawa pracy odpowiednich dla telefonicznych centrów obsługi ("outsourcing”, "koszt produktywnej godziny pracy”) oraz technologiami informatycznymi ("baza wiedzy”, "zarządzanie wydajnością”, "kompresja danych”).
Glosariusz, to coś więcej niż słownik terminów. Niektóre pozycje stanowią małą rozprawkę na dany temat, przy czym autor nie stroni od przywoływania osobistych doświadczeń i refleksji. Zwraca uwagę staranność językowa - wszystkie angielskie terminy są trafnie przetłumaczone, a całość po prostu dobrze się czyta. W erze, gdy nie tylko encyklopedie i słowniki, ale i dokumentacje komercyjnych produktów tworzone są przez anonimowych internautów na zasadzie "wiki”, Glosariusz przywodzi na myśl dzieła dawnych rzemieślników, na których podpis mistrza był najlepszą gwarancją jakości.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Psychologia, Filozofia czy kulturoznawstwo - to tylko niektóre z kategorii tematycznych w dziale Nauki społeczne i humanistyczne! Niezależnie od tego czy poszukujesz największych myślicieli i filozofów czy interesuje Cię funckjonowanie społeczeństw albo mechanizmy polityczne to molemole.com jest dla Ciebie! Szeroki wybór, jasny podział kategorii pomoże Ci w znalezieniu właściwej książki i pogłębieniu swoich zainteresowań albo wiedzy.
Mole Mole to nowe, wyjątkowe miejsce na księgarskiej mapie Polski. To nowoczesne, przytulne małe księgarnie oraz sklep internetowy, przyjazne pasjonatom czytania, wielbicielom dobrej książki i literatury, ceniącym sobie wybór i przyjazne, nieśpieszne zakupy. W naszych księgarniach znajdziecie wyselekcjonowaną ofertę tytułów a na molemole.com możecie buszować wśród dziesiątek tysięcy pozycji książkowych. Nasz bogaty księgozbiór to moc inspiracji i publikacje z niemalże wszystkich dziedzin!
Glosariusz, to coś więcej niż słownik terminów. Niektóre pozycje stanowią małą rozprawkę na dany temat, przy czym autor nie stroni od przywoływania osobistych doświadczeń i refleksji. Zwraca uwagę staranność językowa - wszystkie angielskie terminy są trafnie przetłumaczone, a całość po prostu dobrze się czyta. W erze, gdy nie tylko encyklopedie i słowniki, ale i dokumentacje komercyjnych produktów tworzone są przez anonimowych internautów na zasadzie "wiki”, Glosariusz przywodzi na myśl dzieła dawnych rzemieślników, na których podpis mistrza był najlepszą gwarancją jakości.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Psychologia, Filozofia czy kulturoznawstwo - to tylko niektóre z kategorii tematycznych w dziale Nauki społeczne i humanistyczne! Niezależnie od tego czy poszukujesz największych myślicieli i filozofów czy interesuje Cię funckjonowanie społeczeństw albo mechanizmy polityczne to molemole.com jest dla Ciebie! Szeroki wybór, jasny podział kategorii pomoże Ci w znalezieniu właściwej książki i pogłębieniu swoich zainteresowań albo wiedzy.
Mole Mole to nowe, wyjątkowe miejsce na księgarskiej mapie Polski. To nowoczesne, przytulne małe księgarnie oraz sklep internetowy, przyjazne pasjonatom czytania, wielbicielom dobrej książki i literatury, ceniącym sobie wybór i przyjazne, nieśpieszne zakupy. W naszych księgarniach znajdziecie wyselekcjonowaną ofertę tytułów a na molemole.com możecie buszować wśród dziesiątek tysięcy pozycji książkowych. Nasz bogaty księgozbiór to moc inspiracji i publikacje z niemalże wszystkich dziedzin!
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Autor | Marian J.kostecki |
Wybrani autorzy ?Wybrani autorzy to pisarze, którzy wyróżniają się w danej dziedzinie literatury, znani z tworzenia wyjątkowych i cenionych dzieł literackich. | Praca zbiorowa |
Wybrane wydawnictwa ?Wybrane wydawnictwa to renomowane firmy, które publikują książki, znane z wysokiej jakości, różnorodności tytułów i często specjalizujące się w konkretnych gatunkach literatury. | PWN |
Okładka ?Okładka książki to zewnętrzna część, która chroni i prezentuje treść. To pierwszy element, który przyciąga uwagę czytelników, zawierając tytuł, autora i grafikę. | Twarda |
Format | 17 x 24 cm |
Rok wydania ?Rok, w którym książka została opublikowana i dostępna dla czytelników. Pomaga określić, jak dawno została wydana. | 2007 |
Ilość stron ?Ilość stron to liczba kartek z tekstem wewnątrz książki, która określa jej długość i objętość treści. | 340 |
Język oryginału | Polski |
Rodzaj ?Rodzaj w książkach do nauki języków określa ich specyfikę i przeznaczenie. Może to być podręcznik, kurs, podróżniczy przewodnik, słownik, czy też zbiór ćwiczeń. Wybór odpowiedniego rodzaju pozwala dopasować materiał do indywidualnych potrzeb uczącego się oraz sposobu nauki, zapewniając efektywny rozwój umiejętności językowych. | Słowniki |
Poziom zaawansowania ?Poziom zaawansowania w książkach do nauki języków określa stopień trudności materiału dostosowany do umiejętności uczącego się. Wybierając książkę odpowiedniego poziomu, użytkownik może skutecznie rozwijać swoje umiejętności językowe na odpowiednim poziomie trudności, co przyczynia się do efektywnej nauki i osiągnięcia zamierzonych celów. | Business English |
ISBN | 9788301153823 |
Dystrybucja | None |
Produkty rekomendowane
Glosariusz terminologii call center/help desk - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
-
Najgorętsze okazje do -30%
- Dane i opinie o Empik
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
59,00złGlosariusz terminologii call center/help desk
Glosariusz terminologii call center/help desk - Pozostałe oferty
-
- Dane i opinie o grubytom.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
49,77złGlosariusz terminologii call center/help desk - Szybka wysyłka
-
- Dane i opinie o chodnikliteracki.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
52,99złGlosariusz terminologii call center/help desk
-
- Dane i opinie o ksiazki-medyczne.eu
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
53,00złGlosariusz terminologii call center/help desk
-
- Dane i opinie o ksiegarnia.pwn.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
53,12złGlosariusz terminologii call center/help desk
-
- Dane i opinie o matras.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
53,28złGlosariusz terminologii call center/help desk
-
- Dane i opinie o Księgarnia znak.com.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
54,99złGlosariusz terminologii call center/help desk
-
- Dane i opinie o matfel.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
59,10złGlosariusz terminologii call center/help desk - Marian J. Kostecki
-
- Dane i opinie o swiatksiazki.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
62,20złGlosariusz terminologii call center/help desk | Odbiór w księgarni za 0 zł lub bezpłatna wysyłka od 149 zł
-
-
- Dane i opinie o Manada
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
106,55złGlosariusz terminologii call center/help desk
-
- Dane i opinie o Premium Zakupy
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
121,47złGlosariusz terminologii call center/help desk
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 49,77zł
Często kupowane razem
Reklama - oferty sklepów
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
?
Glosariusz terminologii call center/help desk - Opinie
Klienci, którzy kupili Glosariusz terminologii call center/help desk, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane