Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci - Opis i dane produktu
-
Zgłoś

Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!
Założenie firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosnym sposobem na życie, zwłaszcza jeśli przynosi stałe, godziwe dochody pozwalające na myślenie o rozwoju. Aby tak się stało, poza pracowitością, determinacją i fachowością w swojej dziedzinie trzeba jeszcze zadbać o wykreowanie i wdrożenie odpowiednio skutecznej strategii marketingowej. Problem w tym, że ostatnimi laty marketing stał się wyjątkowo rozległą i skomplikowaną dziedziną. Trzeba wiedzieć, jak się w niej poruszać, aby mimowolnie nie spowodować spektakularnej klęski własnego biznesu.
Założenie firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosnym sposobem na życie, zwłaszcza jeśli przynosi stałe, godziwe dochody pozwalające na myślenie o rozwoju. Aby tak się stało, poza pracowitością, determinacją i fachowością w swojej dziedzinie trzeba jeszcze zadbać o wykreowanie i wdrożenie odpowiednio skutecznej strategii marketingowej. Problem w tym, że ostatnimi laty marketing stał się wyjątkowo rozległą i skomplikowaną dziedziną. Trzeba wiedzieć, jak się w niej poruszać, aby mimowolnie nie spowodować spektakularnej klęski własnego biznesu.

Jeśli od marketingu żądasz tylko tyle, aby pomógł Ci w zdobyciu i utrzymaniu grona wiernych klientów oraz wykreowaniu strumienia regularnych dochodów, ten zwięzły przewodnik jest właśnie dla Ciebie. Dzięki niemu szybko i z pełnym zrozumieniem tego, co robisz, utworzysz indywidualny, dostosowany do specyfiki swojej firmy plan marketingowy. Książka nie zawiera przełomowych idei, jest raczej przełomowym narzędziem z zakresu implementacji. W ten sposób szybko przejdziesz od stanu absolutnej niewiedzy na temat marketingu do stworzenia i wdrożenia wyrafinowanego planu marketingu bezpośredniej reakcji. I naprawdę ten plan zajmuje tylko jedną stronę!
Dzięki tej książce dowiesz się:
czym jest marketing i kiedy może zabić firmę
czym się kierować przy wyborze strategii marketingowej
jak wybrać rynek docelowy i stworzyć wyjątkową ofertę
w jaki sposób sprzedawać, aby odnieść pewny sukces
jakimi technikami zwiększać bazę wartościowych klientów
Marketing idealny? Łopatologicznie prosty i niezwykle skuteczny!
Spis treści:
Podziękowania 5 Wstęp 9 AKT I. FAZA "PRZED" 33 Rozdział 1. Wybór rynku docelowego 35 Rozdział 2. Opracowywanie komunikatu 47
czym jest marketing i kiedy może zabić firmę
czym się kierować przy wyborze strategii marketingowej
jak wybrać rynek docelowy i stworzyć wyjątkową ofertę
w jaki sposób sprzedawać, aby odnieść pewny sukces
jakimi technikami zwiększać bazę wartościowych klientów
Marketing idealny? Łopatologicznie prosty i niezwykle skuteczny!
Spis treści:
Podziękowania 5 Wstęp 9 AKT I. FAZA "PRZED" 33 Rozdział 1. Wybór rynku docelowego 35 Rozdział 2. Opracowywanie komunikatu 47
Rozdział 3. Docieranie do potencjalnych klientów za pomocą mediów reklamowych 85
AKT II. FAZA "W TRAKCIE" 107 Rozdział 4. Pozyskiwanie leadów 109 Rozdział 5. Pielęgnowanie relacji z leadami 119 Rozdział 6. Konwersja sprzedażowa 141 AKT III. FAZA "PO" 165 Rozdział 7. Zapewnianie obsługi na światowym poziomie 167 Rozdział 8. Zwiększanie wartości życiowej klienta 193 Rozdział 9. Aranżowanie i stymulowanie pozyskiwania poleceń 217 Podsumowanie 233 O autorze 243
AKT II. FAZA "W TRAKCIE" 107 Rozdział 4. Pozyskiwanie leadów 109 Rozdział 5. Pielęgnowanie relacji z leadami 119 Rozdział 6. Konwersja sprzedażowa 141 AKT III. FAZA "PO" 165 Rozdział 7. Zapewnianie obsługi na światowym poziomie 167 Rozdział 8. Zwiększanie wartości życiowej klienta 193 Rozdział 9. Aranżowanie i stymulowanie pozyskiwania poleceń 217 Podsumowanie 233 O autorze 243
O autorze: Allan Dib jest seryjnym przedsiębiorcą i zbuntowanym specjalistą w dziedzinie marketingu i technologii. Założył i z powodzeniem rozwinął wiele przedsiębiorstw działających w różnych branżach. Obecnie z wielką pasją pomaga firmom odnajdywać nowe ścieżki szybkiego rozwoju i ekspansji. Jest wyjątkowo ceniony jako trener biznesu, konsultant i mówca. Chętnie dzieli się sprawdzonymi strategiami i najnowszymi taktykami z ludźmi z całego świata.
Podstawowe informacje |
|
---|---|
Autor | Allan Dib |
Rok wydania ?Rok, w którym książka została opublikowana i dostępna dla czytelników. Pomaga określić, jak dawno została wydana. | 2020 |
Wybrane wydawnictwa ?Wybrane wydawnictwa to renomowane firmy, które publikują książki, znane z wysokiej jakości, różnorodności tytułów i często specjalizujące się w konkretnych gatunkach literatury. | Onepress |
Techniczne |
|
Ilość stron ?Ilość stron to liczba kartek z tekstem wewnątrz książki, która określa jej długość i objętość treści. | 248 |
Produkty rekomendowane
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci - Pytania i odpowiedzi
Zastanawiasz się jak poprawnie użytkować zakupiony produkt? Porady na forum naszych ekspertów w mig rozwieją Twoje wątpliwości! Pytania i Odpowiedzi pomogą użytkownikom serwisu w poprawnym korzystaniu i cieszeniu się z nowo zakupionych produktów.
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
-
- Dane i opinie o Helion
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
26,95złPlan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! (ebook)
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci - Pozostałe oferty
-
- Dane i opinie o ebookpoint.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
26,95złPlan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! (ebook)
-
- Dane i opinie o onepress.pl
- Zobacz ofertę
- O ofercie
-
Zgłoś uwagi
Warianty tego produktu
-
26,95złPlan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! (ebook)
-
Historia cen - trend cenowy
Aktualnie najniższa cena: 26,95zł
Często kupowane razem
Reklama - oferty sklepów
Produkty rekomendowane
Wybrane oferty
?
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci - Opinie
Klienci, którzy kupili Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, mogą podzielić się swoją opinią poprzez ankietę Zaufanych Opinii. Prezentujemy wszystkie oceny (zarówno pozytywne jak i negatywne), a Zaufane Opinie oznaczone są zieloną tarczą.
Produkty rekomendowane